Aamubanaanin odottelu on totista hommaa 🐶
Joka ikinen aamu odottavat vieressä, että saan pilkottua puurooni banaania, saavat sitten myös muutaman palasen. Joten olen tuomittu syömään puuroni banaanilla, ikuisesti 😂
"Mama, ei saavutettuja etuja voi ottaa pois. Pilko nopeemmin" t.Santtu & Minttu
5 months ago