Hans Vaerendonck
@mobibster.bsky.social
📤 556
📥 241
📝 5480
Serieus of niet serieus, that's the question.
Het is een late namiddag geworden.
add a skeleton here at some point
about 8 hours ago
3
2
0
Stevig dagske.
add a skeleton here at some point
about 8 hours ago
0
2
0
Den eerste.
add a skeleton here at some point
about 20 hours ago
5
7
1
Zot zijn doet wel zeer nu.
about 21 hours ago
1
3
1
Proper goalke. Noorwegen gaat zo'n kletsen krijgen.
1 day ago
0
0
0
reposted by
Hans Vaerendonck
Het is Belgisch
1 day ago
'Maria Vergult' krijgt nieuw gouden laagje bovenop Onze-Lieve-Vrouwekerk in Sint-Niklaas
loading . . .
'Maria Vergult' krijgt nieuw gouden laagje bovenop Onze-Lieve-Vrouwekerk in Sint-Niklaas | VRT NWS Nieuws
Bij de restauratie van de toren van de Onze-Lieve-Vrouwekerk in Sint-Niklaas zal nu ook het pronkstuk aangepakt worden. Het iconische Mariabeeld, plaatselijk bekend als 'Maria Vergult', zal een nieuw goudlaagje krijgen. De vergulding zal ter plaatse op de toren gebeuren. In de kerk is een dubbeltentoonstelling over de kerk en het beeld te bezoeken.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2026/06/26/maria-vergult-krijgt-nieuw-gouden-laagje-bovenop-onze-lieve-vr/
1
1
1
Hugo kuist de lens van uwen telefoon eens.
2 days ago
1
1
0
Dat appelblauwzeegroen en donkerblauw van Duitsland is MOOI.
2 days ago
1
0
0
Weer 5kg kwijt deze nacht wss. Op het derde onder het dak wonen is echt leuk nu.
2 days ago
1
0
0
Ik zit hier dus te bleiten door de woorden vd Zuid-Afrikaanse speler over Broos.
2 days ago
1
2
0
Anders zitte eens met €15 klein geld in uw zakken.
2 days ago
0
0
0
Gezond verstand is WOKE.
add a skeleton here at some point
2 days ago
4
7
0
Gezellig samen aids krijgen.
add a skeleton here at some point
2 days ago
0
0
0
Kijk als het bier dat van den tap komt niet fris is, dan is het TE WARM.
2 days ago
2
0
0
Mijn favoriete boze vrouw.
3 days ago
3
7
0
Sta in de keuken bij
@jpieters1976.bsky.social
,zijn zoon komt beneden. "Hans er is op het eerste enen content dat je hier bent" "Hoe? Heb je hem gezegd dat ik kwam? " Nee hij heeft uw stem gehoord " Beest was doodgelukkig toen ik dag ging zeggen.
3 days ago
0
5
0
Ge kunt zo al overdrijven met programmeren voor 40-plussers die toch geld hebben. Op een bepaald moment voelen die zich ook citroenen.
add a skeleton here at some point
3 days ago
1
1
0
Dit blijft toch een schijf zenne.
3 days ago
1
2
0
Om 7u thuis vertrokken. 9u40 aankomst in Bxl Centraal. En ja das mijn nieuwe logie. Zo blij mee.
4 days ago
1
4
0
Trein gaat wel niet verder dan Lokeren rijden. Als ik tegen de middag in Brussel geraak ga ik blij mogen zijn.
add a skeleton here at some point
4 days ago
2
2
0
We staan niet meer stil. We zijn wel al 10 min onderweg en zijn nog niet in Belsele.
4 days ago
0
1
1
DIE GAAT ZO KNALLEN HÉ.
add a skeleton here at some point
4 days ago
0
3
0
"Vertrektijd te bevestigen." Geestig jong zo gaan werken met de trein.
4 days ago
1
1
0
Het is 7u en ik zweet mij al een ongeluk.
4 days ago
1
0
0
Bon het is hier nog steeds een oven. Gaat met kleine oogskes zijn morgen.
4 days ago
0
0
0
Een betere samenvatting vd match van Engeland bestaat niet.
4 days ago
0
3
0
Alles wat hier open kan staan, staat open. Ik hoop dat het hier binnen een uur of 2 wat frisser is.
4 days ago
1
0
0
Kijk iedereen weet dat ik verre van fan ben van de offsprings van de collaborateurs uit WOII. Maar wat die bende zwarte vurtzakken met de VRT aan het doen zijn is gewoon een regelrechte schande. Ge maakt mij niet wijs dat dit niet met opzet is dat de WK omkadering zo brak is.
5 days ago
0
2
1
Bon om half 7 moet ik aan het werk zijn. Toch maar in mijn bed kruipen en die tweede helft zal zonder mij ook wel gespeeld worden.
5 days ago
0
1
0
Wa zever is da nu weer dat ze de uitzending stoppen.
5 days ago
1
1
0
Het heeft een tijdje geduurd, maar ze is er.
6 days ago
3
5
0
OFFSIDE
6 days ago
1
2
0
Dit is in principe tegen al mijn principes, maar aub Vanaken ipv De Bruyne.
6 days ago
1
2
1
X2. Gasten als ge dit niet kunt winnen.
add a skeleton here at some point
6 days ago
1
1
0
Nope Kevin, trappen naar goal da is het niet meer.
6 days ago
1
0
1
Die vlaggen op da plein, groter kon nie zeker?
6 days ago
0
0
0
Oplossingen vd oma. Elexier d'Anvers om mijn maag te stabiliseren.
7 days ago
2
0
0
Life hack bij dit weer. Ga wat rondtsjolen in het koopcentrum. Het is hier ideaal van temperatuur. En buiten en zwemshort heb ik niets gekocht. Al twijfel ik wel over een good old Casio F91W.
7 days ago
1
1
0
Alle tuterverkopers failliet zeg. Turkije 0 op 6.
7 days ago
0
3
0
Lichtjes aan het sterven.
8 days ago
1
0
0
Het was een stevige vrijdag. Bon ik ga mij nog eens omdraaien en nog wat slapen.
8 days ago
0
0
0
Ik ben op 45 min op de bus minstens 3kg vermagerd, gewoon van te zweten. Mijn hemd heeft bijna terug 1 egale kleur. Niet de kleur dat het deze ochtend had.
8 days ago
2
14
0
Een beetje verlies heb je altijd maar dit verlies komt van mijn kop, niet mijn kopke.
8 days ago
0
1
0
Hoe durven jullie ons vergelijken met onze nazi grootvaders? En dat verleden blijven oprakelen, moet dat nu altijd? GEEF ONS GEEN AANLEIDING VURTE ZWARTE FOEFKOPPEN.
8 days ago
3
6
0
Ik kan jullie ten stelligste afraden om op een bus te stappen. En nee ik heb mijn pint niet over mezelf gegoten.
8 days ago
2
2
0
Ik zweet mij letterlijk een ongeluk op de bus.
8 days ago
0
0
0
Deze smaakt ZO goed.
9 days ago
3
15
0
Ben je 48, wil je gewoon eens zagen tegen je moeder, maar krijg je "advies" terwijl je gewoon wou zagen. Ben je nu zo dweis als een kapmes omdat je niet gewoon gehoor kreeg.
9 days ago
2
1
0
Nog nooit zo blij geweest om not in service te zien.
10 days ago
1
0
0
Het was de moeite om wakker te blijven. Tof matchke.
10 days ago
0
1
0
Load more
feeds!
log in