Noa
@noazoid.bsky.social
📤 75
📥 46
📝 1166
קניתי עדשה 200-600 לכבוד הספארי בדצמבר ועכשיו זה אומר שאני צריכה להרשם לעוד טיולי צילום טבע להצדיק את זה
3 days ago
1
2
0
היש אושר יותר גדול מכשאירוע חברתי מבוטל ברגע האחרון
5 days ago
0
4
0
טוב בכל זאת אלך לראות טיגריסים בדצמבר (כל עוד אין מלחמות וכו' וכו' וכו' )
7 days ago
0
4
0
בא לי טיול צילום טיגריסים בהודו אבל זה עולה בערך כמו שעלה לי להיות שם חצי שנה
9 days ago
0
1
0
קורגית שהתרגשה מאוד לראות את לוקה
12 days ago
0
7
0
קיפודי חמוד, מזל שלוקה לא שמה לב שהוא שם
13 days ago
0
5
0
מקווה שכולכם כבר צופים ב Widow's Bay כי זו תכנית מושלמת
13 days ago
0
4
2
צופה בER כאילו זה 1999
13 days ago
0
1
0
תודה על מתנת היום הולדת איי גס
loading . . .
Bill Nye's Happy Birthday Celebration
ALT: Bill Nye's Happy Birthday Celebration
https://static.klipy.com/ii/d7aec6f6f171607374b2065c836f92f4/f7/39/9zZ8dcw1.gif?hh=280&ww=498&mp4=PGG51KqdHvP68I&webm=zbaLZBxvJ8bRf8cZ
18 days ago
2
11
0
ועוד טיול נעלם. בחיים לא אצא מפה שוב.
18 days ago
1
4
0
רע לי מאוד מאוד
25 days ago
0
1
0
קשה לי להסביר כמה אני צריכה את החופש ביולי, לכן כנראה היא תתבטל בגלל מלחמה כזו או אחרת
29 days ago
0
2
0
קניתי מלא גרביים חמודות אבל קשה למצוא זוגות אחרי כביסה
about 1 month ago
0
1
0
לא יכולה לראות את זה את זה ולא לעשות את זה
about 1 month ago
0
3
0
תקופה זוועה בעבודה ולא הייתי בחול מינואר אז המצברים ריקים מלכתחילה
about 1 month ago
0
2
0
הצורך הכפייתי שלי שדברים יהיו בסדר ככה שב10 בלילה שמתי לב להודעה שמישהו כתב בצ׳ט של העבודה וחקרתי ותיקנתי למרות שאני לא תורנית ואף אחד לא שאל אותי. למה לעבוד בחינם למה.
about 1 month ago
1
8
0
זהו, אחרונים מהטיול הזה
about 1 month ago
0
6
0
חזרתי אל החברה. אפילו לא סיימתי את היום הראשון 🤦♀️
about 1 month ago
0
3
0
מותשת רגשית ומתה מעייפות
about 1 month ago
0
2
0
הבעיה שהחבר הכי טוב שלי הוא מהעבודה זה שכשרבים בגלל עבודה זה שובר את החברות בכללי
about 1 month ago
0
5
0
החתול הכי שמן שראיתי בחיי
about 2 months ago
1
12
0
שונאת את לג בעומר כמבוגרת. לוקה מתעניינת.
about 2 months ago
0
6
0
צ׳רלי מוסר שבת שלום
about 2 months ago
0
13
0
@snoopa.bsky.social
תחש שכן
about 2 months ago
1
7
0
הבן דוד הקטן והמעצבן
2 months ago
0
5
0
הייתי אמורה לחזור למשרד אחרי חודש ומשהו אבל לוקה החליטה לשלשל כל שעתיים במקום
2 months ago
0
1
0
אחת המלחמות המטומטמות ויש תחרות קשה
3 months ago
1
4
0
וידוי: אני אוהבת עוגת הבית תפוזים
3 months ago
0
4
0
האובססיה הבלתי נגמרת של ישראלים למנגל לא מפסיקה להפתיע (ולעצבן) אותי. כמובן שזה מרים את הראש בעיקר בחגים חילוניים/חול המועד. כל 100 מטר, מדרכה או דשא, או לפעמים בחניה, מנגל.
3 months ago
0
4
0
הרכבתי מדפים במחסן והעברתי חלק מהבלאגן מהרצפה לבלאגן על מדפים. הפרוייקט הבא זה להרכיב את השולחן שקניתי לפני שנה וחצי להחליף את השולחן שקניתי ביד שניה לפני 20 שנה.
3 months ago
0
1
0
סידרתי את המחסן שלי (חדר בדירה) ובצער רב החלטתי לזרוק את המוצ׳ילה שלי (שהשתמשתי בה לאחרונה ב2013). שמתי אותה למטה על המדרכה למקרה שמישהו ירצה, ואז חשבתי שהשכנים ההיסטרים שלי יתקשרו לחבלן אז הודעתי להם חגיגית בקבוצה של הבניין.
3 months ago
0
6
0
הולכת בשטחים פתוחים
3 months ago
0
5
0
הכי כיף כששערה של לוקה נתקעת לי בגרון
3 months ago
0
4
0
מתי נחצה המחסום הזה של הנימוס הבסיסי של לשים אוזניות כשמקשיבים לדברים? זה מדהים אותי שאנשים לא חושבים פעמיים על להשמיע דברים מהטלפון (כוללת בזה גם שיחות בספיקר)
3 months ago
1
5
0
בלימבו כי לא בא לי לראות כלום אבל רוצה משהו שיסיח את דעתי.
3 months ago
0
3
0
היום לא היתה אזעקה שהעירה אותי אבל שליח התקשר אלי ב 7 וחצי בבוקר!!! למה??? לא עניתי והוא השאיר ליד הדלת, בשביל מה אתה צריך להתקשר פשוט תגיע חזוס.
3 months ago
0
7
0
שמתי פותח סתימות במקלחת ושכחתי ממנו 10 שעות בבית סגור ועכשיו אני בהתקף חרדה מטורף גם שדפקתי את הצנרת וגם שאני ולוקה הולכות למות
3 months ago
0
2
0
חוץ ממחסור חמור בשינה, הנזק הכי גדול מהמלחמה עבורי זה שחזרתי לטוויטר ויותר גרוע, גוללת בלי סוף ב for you
3 months ago
0
2
0
למילה הבלתי נסבלת, קונספציה, נוספת עוד אחת, חוסן.
3 months ago
0
7
1
למה פעוטות כל כך אוהבים לצעוק ללוקה בפרצוף
3 months ago
0
1
0
במקלט, השכנים שלי מראים לי תמונות של הכלבים של הילדים שלהם. הרבה יותר טוב מתמונות של נכדים
3 months ago
0
11
0
הדובדבן על הקצפת, נתקעתי במעלית האזעקה עם עוד 2 שכנות וכלבה (עכשיו בחוץ, לא היתה קליטה)
4 months ago
0
5
0
היה יום של כישלון חרוץ בעבודה, הפסדתי מלא כסף על נפט, לוקה אכלה משהו ברחוב שלא ראיתי ואני דואגת שהיא תמות והמלחמה הזו מקרבת את הפצצה הגרעינית לראש שלנו. קרובה לדמעות. (האוטוקורקט תיקן לי לפיצה גרעינית אז היה חיוך רגעי לפחות)
4 months ago
2
9
0
לפעמים אני תופסת את עצמי באמצע שיחה של שעה שכולה בראש שלי
4 months ago
0
4
0
ביום שישי פינינו דברים מבית ילדותינו שהולך לעבור פינוי בינוי. הוצאתי את כל הדיסקים שלי (יותר ממה שזכרתי) והאחיינים שלי ביקשו לקחת אותם.זה הויניל החדש? בונוס תמונה של הילדה החמודה שהייתי
4 months ago
0
5
0
בדרך חזרה הביתה מטיול עם לוקה שוטר עצר אותי וביקש ממני להיות עדה בחיפוש של דירה שהיתה חממה וזה היה סיום מאוד הזוי ליום שלי.
4 months ago
0
13
0
עונש מוות לצופים בדברים בנייד בלי אוזניות
4 months ago
1
8
0
אחד החברים הכי טובים שלי הורה, וחושב שזה שיש לו ילדים עושה אותו הכי סובל בעולם ואין אף מצב שהקושי שלי ולידי כי לו קשה יותר בדיפולט. אמרתי לו שהוא לא חייב להגיד כמה לו יותר קשה כשאני אומרת על משהו שקשה לי, והוא אמר לי שאני כמו מישהו עם עצירות מתלוננת לחולה סרטן.
4 months ago
1
7
0
כמו מלחמת איראן הקודמת, העור שלי מתחיל לפרוח. אני לא בנויה למדינה הזו.
4 months ago
0
1
0
ספציפית היום, העבודה שיחררה
4 months ago
0
3
0
Load more
feeds!
log in