På tross av at mange var negative til Hangeland-cup‘en og den var sånn halvveis død, så må man vel kun si at stemning på Ullevaall, en fantastisk kamp med masse mål, spenning, kontroversa, diskusjona, og skandala - har gjenoppliva Cup’en? 🔥🔥🔥
about 2 months ago