Nee, er werd al na 5 minuten gevordered, 1x, en gelijk ingeboxed, politie heeft hard en onnodig geslagen, en de enige reden dat wij thuis zijn is omdat ze het "te moeilijk" vonden ivm met scootmobiel vriendin.
Maar dat zijn we allemaal wel gewend van de haagse politie.
add a skeleton here at some point
about 1 month ago