Willem van Laar
@rossewillem.bsky.social
📤 79
📥 94
📝 99
Noordeling, buitenleven, Spinoza, fascisme en populisme vind ik geen goed idee
Soms maakt iets opeens je dag goed. Dit dus. Zomaar in een snackbar....
2 months ago
0
0
0
Ik vind deze campagne erg belangrijk - doe je ook mee?
actie.degoedezaak.org/petitions/st...
loading . . .
Stop de Amerikaanse overname DigiD!
Onze privé-gegevens zijn bij overname door een Amerikaans bedrijf niet veilig! Dit lijkt ons niet de veilige manier nu president Trump in Amerika aan het roer staat. Dit kan misgaan! Als de Nederland...
https://actie.degoedezaak.org/petitions/stop-de-amerikaanse-overname-digid?source=bluesky&utm_source=bluesky&share=405e00dd-00d2-42d5-9ff1-fbc2f9a17d4a
5 months ago
0
0
0
Dankzij Sigmund gelukkig weer even lachen om het VVD drama....
7 months ago
0
0
0
Dankjewel Bas van der Schot. Treffend weer!
8 months ago
0
3
0
reposted by
Willem van Laar
RTV Noord
9 months ago
Groningse boeren bemesten land straks met gras- en rietmaaisel
loading . . .
Groningse boeren bemesten land straks met gras- en rietmaaisel
Landbouwgrond die bemest wordt door gras, riet en andere afvalstromen. Dat is het plan van de nieuwe coöperatie Agricycling Groningen. Door deze circulaire landbouw kan de 'voetafdruk' verkleinen, zegt Jannie Kooistra van de coöperatie.
https://www.rtvnoord.nl/economie/1349210/groningse-boeren-bemesten-land-straks-met-gras-en-rietmaaisel?utm_source=bluesky&utm_medium=social_rss&utm_campaign=rtvnoord_social
0
5
2
reposted by
Willem van Laar
KDaver
9 months ago
www.levenseinderegie.nl/uw-handteken...
Voor als je het belangrijk vindt zelf te kunnen beslissen over je leven en je dood.
loading . . .
Teken het Burgerinitiatief (petitie) - Stichting Levenseinderegie
https://www.levenseinderegie.nl/uw-handtekening/
1
6
2
reposted by
Willem van Laar
Bas Heijne
9 months ago
Deel even, zodat iedereen deze afgrondelijke kwaadaardigheid kan zien.
add a skeleton here at some point
30
908
549
reposted by
Willem van Laar
Maarten Hopman
9 months ago
Deze man. ❤️
loading . . .
28
796
217
reposted by
Willem van Laar
RTV Noord
9 months ago
Deze dag: Opnames van de Poolse bruid op het Hogeland
loading . . .
Deze dag: Opnames van de Poolse bruid op het Hogeland
De eerste scène staat er in één keer op. Regisseur en crew reageren uitgelaten. Op deze draaidag verloopt alles volgens plan, constateert verslaggever Siebrand Vos van het Nieuwsblad van het Noorden. Het is 20 september 1997. De opnamen van ‘De Poolse bruid’ zijn in volle gang in en rond Ulrum, op het Hogeland.
https://www.rtvnoord.nl/meningen/1345523/deze-dag-opnames-van-de-poolse-bruid-op-het-hogeland?utm_source=bluesky&utm_medium=social_rss&utm_campaign=rtvnoord_social
0
1
1
Deze kan zo op de verkiezingsposters van BBB/VVD/PVV toch?
10 months ago
0
2
0
you reached the end!!
feeds!
log in