Amy
@breindelijk.be
📤 749
📥 376
📝 16719
Ik schrijf over mijn brein en wat daarin zit. 🧠 www.breindelijk.be 🎨 www.amyjeannine.be
hoe lezen jullie dit op het kasticket?
about 2 hours ago
2
0
0
als ge vandaag iets laat leveren, zet dan alvast een flesje water koud om aan die helden te geven ♥
about 3 hours ago
1
1
0
ik zie in alles watercontainers nu "doe da dicht en vul da met water: zwembad!"
add a skeleton here at some point
about 3 hours ago
0
3
0
hittegolf tip: oude handdoek stukken snijden nat maken diepvries in cooling pads tegen de middag
about 6 hours ago
1
4
0
zo warm al dat mijn pil aan mijn hand blijft plakken in plaats van in mijn mond te gaan
about 6 hours ago
0
1
0
Hoeveel liter water drinken jullie op een dag?
about 6 hours ago
11
1
0
reposted by
Amy
twordtbeter
about 13 hours ago
ZEG NIET 'Blikseminslag' MAAR ZEG 'Volttreffer'
2
24
2
vandaag 4u in de zon/schaduw gezeten met nen hoop mensen en geen seconde gemaskeerd
about 19 hours ago
1
7
0
"wat zal 't zijn om te eten?" "euh ja doe maar ne croque met ketchup" "en voor u?" "ne koffie met ne bol ijscreme in" "... fuck."
about 23 hours ago
0
3
0
Laatste schooldag en ik denk dat ik meer last heb van de verandering dan dat ik de mensen ga missen...
1 day ago
1
2
0
ik smelt
breindelijk.substack.com/p/ik-smelt
1 day ago
3
9
0
Autisten, wat zijn uw scriptjes?
1 day ago
1
0
0
met dees weer is mijn vel echt memory foam "oh ge hebt twaalf uur geleden op een handdoek gelegen? ja daar staan dus NOG ALTIJD strepen in uw vel. waarom? ja geen idee, om het u extra moeilijk te maken sensorisch vandaag, natuurlijk."
1 day ago
0
3
0
reposted by
Amy
Bosnymf 🍟
1 day ago
Dit was januari, weten jullie nog? Toen wilde iedereen van die kut kou af 😂
14
47
3
ik heb een viertal uur doorgeslapen en dat voelt als de eerste keer in WEKEN
1 day ago
0
5
0
Een Duits koppel, Herr Hahl en Frau Hahl, zitten in een boot. Frau Hahl valt eruit. Wie zit er nog in de boot?
1 day ago
3
3
0
ik ga nooit meer klagen dat het te koud is in de winter
2 days ago
2
5
0
allez, da's eigenlijk de eerste keer dat ik dat zeg maar ge moet ergens beginnen eh
add a skeleton here at some point
2 days ago
1
9
0
zou ik korting krijgen als ik alleen een gesigneerd dooske wil zonder CD?
add a skeleton here at some point
2 days ago
0
1
0
amai ik heb juist een uurke in de konijnenmand beter geslapen dan in mijn bed de voorbije twee weken
2 days ago
1
2
0
@endimi.eurosky.social
dit bestaat!
2 days ago
3
8
0
ja, buizerds zijn natuurlijk de grootste angst van elke voormalig minister van onderwijs.
add a skeleton here at some point
2 days ago
0
3
0
"oppassen als ge sebiet binnenkomt, er ligt een grote plas vloeistof in de living" "oei?" "dat ben ik die gesmolten is"
2 days ago
0
6
0
reposted by
Amy
woord van het jaar 2026 is al bekend
2 days ago
1
6
1
ik belde net voor dat pakketje van gisteren en bij het afleggen deed ik zo van EN NI VERGETEN VEEL WATER TE DRINKEN VANDAAG wie ben ik geworden
2 days ago
0
2
0
hier kan ik dus ni goed mee om eh
2 days ago
0
0
0
nog zeventien erbij, ik denk dat ze nu echt alles gelezen heeft
add a skeleton here at some point
2 days ago
0
0
0
de ironie in een keelontsteking krijgen van in de tocht van de ventilator te zitten zucht
2 days ago
1
0
0
kannislape
3 days ago
2
1
0
da's wel lief van Theo dat ik in zijn zwembad mag gaan zitten en hij pintjes voorziet
3 days ago
1
4
0
hij heeft wat meer detail nu
add a skeleton here at some point
3 days ago
0
2
0
Tips voor je hond die je stiekem ook voor jezelf kan gebruiken.
add a skeleton here at some point
3 days ago
1
1
0
zet mij eens op mijn plaats want ik denk dat dit elitisme is: ik word er echt ONNOZEL van als iemand supergeïnteresseerd is in iets, maar dat ding dan zelf fout schrijft zo van "ik hou van raggae" of "Nancy Landgrabb is mijn favoriete NPC" of "I build furnature"
3 days ago
4
0
0
er is gisteren iemand op een Rambling Reviews binge gegaan want ik kreeg ACHTENTWINTIG individuele e-mails for elke pagina die ze geliket heeft en amai da voelde goed :D
3 days ago
0
2
1
mijn therapeut zegt veel lieve en hoopgevende dingen tegen mij, maar "tegen zaterdag is het frisser en gaat ge beter slapen" was toch wel wat ik nodig had vandaag.
3 days ago
1
9
0
@audreyt.bsky.social
heeft mij net gevolgd en ik ging eens loeren op haar profiel en ik zag "een voorliefde voor (slechte) woordgrappen" en toen wist ik plots waarom
3 days ago
2
2
0
ja kijk ik ZOU kunnen sturen "oké schatje dat is oké" maar "das vree wijs patrijs" is veel grappiger
3 days ago
1
2
0
wel ik denk niet dat dit de cut-off is waar ze voor gingen
3 days ago
0
6
0
oke dus ik had extra betaald om een pakket te laten leveren in de locker aan de overkant van mijn huis maar "die zat vol" dus het zat in een winkeltje een halve ring verder, ongetwijfeld de dichtsbijzijnde optie voor de meneer met de camionette maar voor mij best onhandig
3 days ago
1
1
0
het gevoel van een blote voet in een rubberen laars te steken maar dan met heel mijn lijf en al mijn kleren
3 days ago
2
4
0
amai dit citaat ik ben zo moe en ik slaap zo hard maar zo kort en 't is nooit juist
add a skeleton here at some point
3 days ago
2
10
0
ma echt zo naar uw klok kijken van "surely is het al bedtijd?" en dan is het nog maar acht uur
4 days ago
1
4
0
amai dit vond ik veel te grappig
4 days ago
0
1
0
ik speelde deze week een hele hoop demos, en deze 10 waren mijn favoriete!
ramblingreviews.substack.com/p/catchingde...
4 days ago
0
0
0
ik wou een ijsje bestellen maar de ijsjeszaak die normaal om 14u beschikbaar is op deliveroo was niet open dus ik bel efkes en vraag "zijn jullie van plan om later vandaag de bestellingen open te zetten?" en die zo "weet ge wat? normaal gingen we dat niet doen maar voor u zet ik het open" OKE DAN
4 days ago
3
10
0
de opdracht: van een collage een abstract schilderij maken dit is iets dat ik dus ECHT niet kan.
4 days ago
1
1
0
er zijn hier enkele mensen die extreem hard mijn raar zijn ondersteunen door mij te taggen in random dingen die mijn breintje brrr doen gaan en ik wil tegen jullie allemaal zeggen: dank u ik zie jullie graag blijf mij taggen in weird shit! ♥
4 days ago
0
7
0
ge kunt al zo veel dingen doen met AI maar "verberg alle foto's waar trump op staat" is nog altijd geen optie pff
4 days ago
0
3
0
dit lied zit dus al weken rent-free in mijn hoofd dus ik vind dat jullie ook eens moeten luisteren
add a skeleton here at some point
4 days ago
0
2
0
kleurenblinde mensen:
add a skeleton here at some point
4 days ago
2
8
1
Load more
feeds!
log in