Anniken
@anniken.bsky.social
📤 177
📥 169
📝 636
Hun som ramler så ofte.
Håper det er pga dekninga av Mette-Marits sykdom det skal kuttes i NRK. Ellers vil jeg gjerne beholde NRK.
11 days ago
0
1
0
Jeg er én KI-generert illustrasjon unna raseriutbrudd.
13 days ago
0
0
0
Jeg er ikke helt klar for denne navnendringen av bydelene.
14 days ago
1
1
0
Tanken er god, OneCall, men.
15 days ago
3
1
0
Nei, VG. (PS: Er det ikke 'dem' her?)
21 days ago
0
0
0
Men hvorfor har norske medier blitt britisk presse i forbindelse med at kronprinsessen er syk? Jeg tror vi lever greit med å ikke dokumentere all bevegelse ut av døra.
21 days ago
0
4
0
VG: Skriver langlesing om ung jente som begår selvmord etter å ha vært i barnevernsystemet. VG: Skriver 2626 oppfølgingssaker. Også VG: Gi henne fred, da. FOLKENS.
www.vg.no/nyheter/i/zO...
loading . . .
Alle sviktet Shada
Hun døde på en barnevernsinstitusjon, men hun ble ikke drept. Nå må Shada få være i fred.
https://www.vg.no/nyheter/i/zO4wvO/alle-sviktet-shada
25 days ago
0
1
0
isaiprofitable.com?ref=sidebar
Når kommer rikdommen fra KI-vinneren Norge
loading . . .
Is AI Profitable Yet?
https://isaiprofitable.com/?ref=sidebar
29 days ago
0
0
0
At vi bruker KI mer enn andre i Europa er først og fremst ganske flaut.
about 1 month ago
0
2
0
Her er min spådom om «Eksperter»
about 1 month ago
0
1
0
Dette er feil russing:
www.vg.no/nyheter/i/2p...
loading . . .
Masseslagsmål mellom russ: – Har blitt en tradisjon
Politiet advarer russen etter flere slagsmål.
https://www.vg.no/nyheter/i/2pPd34/russ-ble-sendt-til-sykehus-og-legevakt-etter-masseslagsmaal?utm_source=androidapp&utm_medium=share
about 1 month ago
0
2
0
Jeg blir veldig forvirret av at russen russer seg 21. mai.
about 1 month ago
1
4
2
Tenkte automatisk oioi, lurer på om JEG er berørt av det at Ruter har tatt for høyt snikegebyr, men innser at jeg ikke er det når jeg ikke er tatt for sniking. (Og så klart aldri sniker)
about 1 month ago
0
1
0
Leste feil og leste VM-kropp. Bare hyggelig og dessverre til redaksjonen.
about 1 month ago
0
0
0
reposted by
Anniken
Maren
about 1 month ago
At vi må deale med stadig teitere utspill fra krf/krfu i denne tiden med et enormt FrP føles litt som å prøve å bli frisk fra influensa i et rom fullt av mygg. Myggen er jo ikke hovedproblemet ditt på en måte men GUD BEDRE, MÅ de liksom
2
71
6
Kvinne i møte med helsevesenet, international edition.
about 2 months ago
0
8
2
Dere trenger ikke skrive «det kommer vi tilbake til» eller «mer om det senere» i alle artikler. Jeg vet at det kommer mer om «det». Hvis ikke kan dere drite i hele artikkelen.
about 2 months ago
2
23
4
Overraskende om folka på Skaugum.
about 2 months ago
0
4
0
Åh, tenk å få velge om man vil være i media. Eller nedlastbar på internett.
2 months ago
1
40
16
Instagram har bestemt seg for at jeg nå er i segmentet "tired mum" og jeg kan fortelle at det er litt av noen greier de forsøker å selge til disse
2 months ago
0
0
0
Oppsummert hvordan det er i Norges rikeste land akkurat nå
2 months ago
1
3
0
Tok akkurat bilde av beskrivelsen på et hårårodukt for å kunne lese det, hvor mange-og-førti er du?
2 months ago
0
1
0
Hvordan går det egentlig med teksteren som insisterte på å kalle det Hormuz-sundet i helga? (For jeg ble i tvil)
2 months ago
1
1
0
Skal begynne å avslutte jobbsøknader med at jeg er villig til å ta en kjønnstest. Eller er det bare i idrett det er en greie?
3 months ago
1
0
0
Terningkast seks holder vi av til Perfekt+.
3 months ago
0
2
0
Ja, mange opplever det etter utroskap. Ofte på andre siden av utroskapet også.
4 months ago
0
2
0
Noe av det mest fascinerende nå er at det der et et bilde Asle Toje tenker beskriver ham godt. Med jakka slengt tilfeldig over skulderen og bare too cool for school.
4 months ago
0
3
0
reposted by
Anniken
Esheru
4 months ago
One of my favourite sides of politics/media.
132
13627
4470
Hvis det er sånn at Kronprinsen må gjøre kongeplikter snart så synes jeg vi skal spleise på en skikkelig avslappingshelg for ham først.
4 months ago
1
0
0
Mye uinteressant i nyhetene om dagen. Endelig noen som tar tak.
4 months ago
0
0
0
Så det dere sier er at han som la igjen millioner av filer som beskrev hans nettverk av korrupte bekjente ikke er til å stole på
4 months ago
0
3
0
Oppi alt sammen er jo frykten for å bli serie-gründer.
4 months ago
0
2
0
Det er noe hyggelig med å få opp instagram-historier delt med «nære venner». Selv om jeg skjønner at gamle internett-bekjente legger meg i den gruppa mest fordi de ikke kan treffe meg på gata. TROR DE
4 months ago
0
0
0
Ellers takk.
4 months ago
0
2
0
Koser seg hos VG i dag ogaå
4 months ago
0
2
0
Nå har de begynt med korte historier i Finn-appen.
4 months ago
0
8
0
Noe litt nostalgisk med at i e-postene til/fra Epstein ble smilefjesene ofte gjort om til J. Ser jo ikke bra ut, det heller. JJJ
5 months ago
0
2
0
reposted by
Anniken
Elin L'Estrange 🌹
5 months ago
Tenk å gå gjennom denne uka og lande på at det er bistanden til verdens fattigste som må reduseres, og ikke den ekstreme konsentrasjonen av rikdom og makt hos noen få enkeltindivider.
4
176
31
Enig.
5 months ago
0
2
0
Når du har fått respons på én ting hos helten din, også gir han NULL respons når du prøve å tøyse med det seinere :C
#knekkebrødgate
5 months ago
0
2
0
Starta dagen med glede over at prisen på månedskort var satt kraftig ned, fulgt av skuffelsen over å oppdage at jeg hadde bomma i min multitasking og kjøpt honnørbillett. For å nesten bekrefte at jeg burde ha honnørbillett.
5 months ago
0
3
0
Måtte vi aldri få tilgang på disse menneskenes Google-søk.
5 months ago
1
1
0
reposted by
Anniken
Merricat
5 months ago
Norsk media denne uken: Mindreårige kvinner, og gutter på 29.
2
234
89
Jeg tenkte droppe endel annen betaling nå også. Spent!
5 months ago
0
3
0
Søtt av Jagland å stadig påpeke at han faktisk ikke har vært innblanda i noe med unge jenter hos Epstein. Så bare helt vanlig korrupsjon. Blant voksne.
5 months ago
0
2
0
Litt spoiler alert med Linni Meister nå.
5 months ago
0
0
0
reposted by
Anniken
Nils Henrik
5 months ago
God morgon. Lat oss nytte denne dagen til å minne kvarandre om at fascistar skal kjempast ned, anten dei befinn seg på Holmlia eller i Det kvite huset.
4
211
69
Kvinne (43) ser på klokka 13:37 og tenker at det var sannelig flaks.
5 months ago
0
4
0
Må dessverre melde at "Rått!" er like irriterende som "100 %!"
5 months ago
0
0
0
Jeg husker da Ellen Holager Andenæs var litt sånn artig advokat på Mandagsklubben (eller Torsdagsklubben?) og sånn. En uskyldig tid.
5 months ago
0
1
0
Load more
feeds!
log in